فرهنگی

ساخت وبلاگ

راستش را بخواهيد ، در گذشته ، وقتي صحبت از سئو مي شد ، بيشتر صحبت ها در مورد لينک ها و سئو خارجي بود و نقش محتوا بسيار کم بود. اما طي 4.5 سال گذشته و با تغيير در الگوريتم هاي گوگل ، به تدريج نقش محتوا برجسته تر شده است ، به طوري که امروزه براي اينکه يک سايت سئو کند ، بايد بيشترين توجه خود را به محتوا و حتي متفاوت داشته باشيم. استراتژي ها. براي داشتن آن براي توليد.

 

در حال حاضر ، يکي از بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER است. من از تجربه به شما مي گويم که اجراي صحيح موضوع براي خوشه سايت باعث ايجاد سر و صدا در بازديد شما خواهد شد! در اين مقاله مي خواهم همه آنچه در مورد اين مدل محتوا مي دانيد را توضيح دهم. از جزئيات گرفته تا تکنيک هايي که به طور تجربي آموخته ام. با من باش

صفحه ستون چيست؟

Pilar Page اصل و اصول محتواي خوشه است. در واقع ، محتواي Pilar ستون اصلي هر رشته از خوشه است. همانطور که گفتم ، ما در مورد يک مدل محتواي خوشه صحبت مي کنيم. در واقع ، يک ستون يا محتواي ستون در وسط اين خوشه وجود دارد.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور کامل درمورد موضوع تاپيک کلاستر و تکنيک هاي آن صحبت کرده ايم.

به عنوان مثال ، اگر مي خواهيم خوشه اي از مطالب با موضوعاتي مانند بررسي کيفيت فرش ، مارک هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 فرش شانه داشته باشيم ، ابتدا به محتواي ستون نياز دارند: راهنماي خريد فرش.

 

در گذشته ، اگر مجبور به نوشتن مطالب با راهنماي خريد فرش بوديم ، احتمالاً به سراغ مدل آسمان خراش مي رفتيم و يک مقاله کامل 5000 کلمه اي مي نوشتيم. مقاله اي که همه مباحث پيرامون را در بر مي گيرد و در هر يک از آنها فرو مي رود. اما امروز وقتي نوبت به گروه بندي مي رسد ، ما همين مطالب را با حدود 2000 تا 3000 کلمه متن مي نويسيم! چرا؟ منظورت ، مثلاً ، نمک و امثال آن است ، درست است؟

 

صفحه ستون چيست؟ در اين مطالب نيست که همه زيرمجموعه ها و زيرمجموعه ها را بررسي مي کنيم ، اما اين بار به جاي نوشتن متن زياد براي هر يک ، به جاي اينکه در زير مجموعه ها وارد شويد ، خلاصه اي بنويسيد و مخاطب را تشويق کنيد که براي ديدن مقاله به مقاله مراجعه کند اطلاعات

 

به عنوان مثال ، ما به جاي صحبت کردن در مورد 800 واژه در مورد مارک هاي معتبر فرش در مقاله با راهنماي خريد فرش ، حدود 200 کلمه متن در مورد آن مي نويسيم و سپس ، با ارائه يک لينک داخلي ، به مخاطب مي گوييم که براي ديدن جزئيات بيشتر ، به مقاله مارک هاي معتبر فرش مراجعه کنيد.

 

بنابراين ما اين را مي فهميم

 

Pilar Page يک محتواي جامع است ، اما نه جامع.

اين مقاله به شما مختصري از هر مبحث مي پردازد.

سپس يک پيوند داخلي به زيرموضوعات مي دهيم.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور کامل درمورد موضوع تاپيک کلاستر و تکنيک هاي آن صحبت کرده ايم.

 

حال بياييد به مباحث برويم:

 

صفحه خوشه اي چيست؟

بگذاريد ابتدا اين را بگويم: ما کل اين مدل محتوا را يک موضوع خوشه اي يا يک مدل محتواي خوشه اي مي ناميم. بخشي از اين مدل اکنون به عنوان خوشه ، خوشه محتوا يا صفحه خوشه شناخته مي شود. بنابراين اين قسمت را با نوع محتواي موضوع خوشه اشتباه نگيريد و بدانيد که خوشه بخشي از کل استراتژي است.

 

گام به گام آموزش SEO براي ووکامرس (0 تا 100) به زبان ساده

اما صفحات محتواي خوشه اي چيست؟ اينها تنها برخي از نرم افزارهاي هدفمندي است که مي توانيد استفاده کنيد. در واقع ، اگر به مقاله با راهنماي خريد فرش به عنوان صفحه اي در نردبان نگاه کنيم ، محتوا موضوعاتي از جمله: بررسي کيفيت فرش ، مارک هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 شانه فرش و ....

 

اينها مقالاتي هستند که يک موضوع کوچک و زيرمجموعه اي از موضوع اصلي را پوشش مي دهند و به همه س questionsالات مختلف در مورد آن پاسخ مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد که ما از طريق محتواي Pilar و محتواي Pilar از اين صفحات به اين صفحات پيوند مي دهيم.

 

با يک مثال بهتر موضوع را پيدا کنيد ...

البته ، من مراحل نوشتن يک موضوع خوشه اي را به طور کامل در زير توضيح خواهم داد ، اما يک مثال ديگر در اين بين مي تواند به شما در يادگيري بهتر کمک کند.

 

بعد از تحقيق درباره کلمات کليدي ، متوجه شدم که مخاطبان من کلمات زيادي را جستجو مي کنند تا به صفحات يکي از سايتهاي مشتري برسند. من يک دسته از کلمات مرتبط را جمع کردم. اين ها بودند:

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور کامل درمورد موضوع تاپيک کلاستر و تکنيک هاي آن صحبت کرده ايم.

 

راه هاي کاهش وزن ،

کاهش وزن با طب سنتي ،

کاهش وزن لاغري ،

کاهش وزن با ورزش ،

کاهش وزن با تغذيه و رژيم غذايي ،

و ...

خوب ، اکنون با شناختي که از مخاطبانم دارم و البته با شناختي که از خود موضوع دارم ، مي دانم که اصلي ترين و بيشترين جستجوي موضوع در ميان اين کلمات عبارت "راه هاي کاهش وزن" است. زيرمجموعه هاي زير همان کلمات کاهش وزن با طب سنتي است و ..

 

من در حال نوشتن مقاله اي 3000 کلمه اي در مورد روش هاي مختلف کاهش وزن هستم و در آن به طور خلاصه هر يک از اين موارد مانند کاهش وزن را با طب سنتي توضيح مي دهم. براي مطالعه بيشتر با آنها تماس بگيريد. علاوه بر اين ، من از هر يک از مطالب موضوع پيوندي به Pilar مي دهم.

 

منبع: seoedu.ir

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 9 تير 1400 ساعت: 15:19

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

 

تکنولوژي تلويزيون با اختراع تلويزيون‌هاي هوشمند مجدداً تعريف شدند. ما در اينجا به نکاتي جهت درک بيشتر شما از تلويزيون‌هاي هوشمند پرداخته‌ايم:

  • تلويزيون‌هاي هوشمند قابليت اتصال به اينترنت (wifi) را از طريق سيم يا بدون استفاده از سيم (wireless) را دارند.
  • به کمک تلويزيون‌هاي هوشمند مي‌توانيد بازي‌ها و فيلم‌هاي مورد علاقه‌ي خود را به صورت آنلاين ببينيد.
  • با استفاده از تلويزيون هوشمند مي‌توانيد تمامي برنامه‌هاي موجود در اينترنت را دنبال کنيد.
  • برخي از تلويزيون‌هاي هوشمند حتي داراي دوربين و ويژگي‌هاي تماس ويدئويي هستند. بنابراين، مي‌توانيد جلسات ويدئويي را روي يک صفحه بزرگتر تشکيل دهيد.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روي تلويزيون‌هاي هوشمند، امکان نصب اين نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلويزيون هاست و بايد دانست که همه تلويزيون‌ها اندرويد نيستند تا ما انتظار داشته باشيم که هر برنامه اندرويدي روي آن‌ها نصب شود، بنابراين براي نصب نرم افزارهاي اندرويد بايد تلويزيون حتما اندرويدي باشد.

کيفيت صداي تلويزيون ال اي دي چطور است ؟

تحقيقات نشان مي دهد که اکثر مردم براي خريد تلويزيون LED بيشتر از هر چيزي به مشخصاتي مانند نوع صفحه نمايش، سايز صفحه نمايش، برند سازنده و همچنين رزولوشن آن اهميت مي‌دهند. متاسفانه اين دسته از کاربران بدون توجه به کيفيت صداي تلويزيون اقدام به خريد مي‌کنند، که بعدها مجبور به خريد سيستم هاي صوتي جداگانه از جمله سينماي خانگي و يا ساندبار مي‌شوند. بنابراين پيشنهاد ما اين است که زمان خريد تلويزيون به تمامي مشخصات اصلي آن توجه کنيد. تکنولوژي‌هايي که در حال حاضر در تلويزيون‌هاي جديد به‌کار مي روند عبارتند از:

Dolby Digital، DTS Premium که بعضي اوقات به تنهايي جوابگوي نيازهاي شما نمي‌باشند.

ويژگي‌هاي تکميلي در راهنماي خريد تلويزيون

و در آخر توجه شما را به ويژگي‌هاي زير جلب مي‌کنيم. اگر در هنگام خريد به اين موارد توجه کنيد مي‌توانيد سال‌هاي بيشتري را با تلويزيون ال اي دي مورد علاقه‌تان سپري کنيد:

  • رابط کاربري يا سيستم عامل تلويزيون در تعيين سهولت استفاده از تلويزيون هوشمند شما کمک مي کند.
  • اگر به دنبال يک تلويزيون با سرعت پردازش تصاوير بالاتر و ميزان فضاي ذخيره سازي بيشتر هستيد، يک تلويزيون با حافظه (RAM) بزرگتري را انتخاب نماييد.
  • اگر مي خواهيد از تلويزيون هوشمند خود به عنوان يک صفحه نمايش پروژکتور براي گوشي خود استفاده کنيد حتما ويژگي به اتصال بي سيم موبايل دقت کنيد.

منبع :  تعمير تلويزيون ال جي در اصفهان

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 0:52

يکي از منوهاي پيچيده و کمي سخت در تلويزيون اما منوي بسيار پرکاربرد، منوي ويرايش يا مديريت کانال است. البته استفاده از گزينه‌هاي اين منو و جا به جا کردن کانال‌ها و اعمال ويرايش بر روي آنها نياز به حوصله دارد و ممکن است کمي خسته کننده به نظر برسد، اما سعي کرديم در اين راهنما اين تنظيمات را به طور کامل توضيح دهيم تا ساده‌تر بتوانيد از اين منوي کاربردي استفاده کنيد.

منوي ويرايش يا مديريت کانال ها در تلويزيون LG

اين منو شامل چند گزينه است که تقريبا تمامي آنها کاربردي و مفيد است. شما مي‌توانيد با ورود به اين تنظيمات و انجام چند تنظيم ساده، ليست دلخواه، کانال‌هاي مرتب و … داشته باشيد. نام اين منو در برخي مدل‌هاي تلويزيون ال جي، «مديريت برنامه» و در برخي مدل‌ها «ويرايش کانال‌ها» است و در منوي «کانال‌ها» يا «راه اندازي» دستگاه قرار دارد. دقت داشته باشيد براي اعمال تنظيمات روي همه‌ي کانال‌هاي تلويزيون لازم است گزينه‌ي DTV را انتخاب کنيد تا به همه‌ي کانال‌ها دسترسي داشته باشيد. در اين قسمت به جزئيات هر بخش از اين منو مي‌پردازيم:

گزينه پرش کانال در تلويزيون ال جي

پرش کانال براي زماني است که شما مي‌خواهيد حين تعويض کانال‌ها يکي از شبکه‌ها را مشاهده نکنيد و در واقع زماني که داريد کانال‌ها را جا به جا مي‌کنيد از روي اين کانال بدون مشاهده‌ي آن، عبور کنيد.

در برخي مدل‌ها اين گزينه با يک رنگ مشخص شده است و با انتخاب کليد رنگي مربوط به آن مي‌توانيد گزينه‌ي پرش از روي آن کانال را انتخاب کنيد. در برخي مدل‌ها نيز با کليک بر روي گزينه‌اي به نام «پرش» و سپس انتخاب کانال يا برعکس، مي‌توانيد پرش از روي کانال را فعال کنيد. دقت داشته باشيد اگر دقيقا عدد مربوط به کانال را انتخاب کنيد، آن شبکه نمايش خواهد شد.

قفل و بازگشايي کانال در تلويزيون LG

شما مي‌توانيد در صورت نياز کانال‌ها و برنامه‌ها را مسدود کنيد. اين گزينه در منو با عنوان «انسداد / رفع انسداد» و يا «قفل / بازگشايي» وجود دارد. براي قفل کردن کانال‌ها، در برخي مدل‌ها لازم است کليد رنگي که در کنار کلمه‌ي انسداد قرار گرفته را انتخاب کنيد و کانال مورد نظر را مسدود کنيد. در برخي مدل‌ها نيز با انتخاب کليد انسداد و کانال مورد نظر مي‌توانيد آن را قفل کنيد. براي اين اقدام لازم است رمز قبلي که براي دستگاه تعريف کرده ‌ايد را داشته باشيد و با وارد کردن رمزي که براي دستگاه انتخاب کرده‌ايد مجوز انسداد کانال را صادر نماييد. پسوورد پيش فرض برخي مدل‌ها 0000  است. اگر رمز را فراموش کرده ايد، نياز است بازنشاني رمز تلويزيون ال جي را انجام دهيد.

کانال هاي دلخواه و برگزيده تلويزيون ال جي

شما مي‌توانيد ليست کانال دلخواه (favorite) تشکيل دهيد و بعدها با انتخاب کليد FAV و يا انتخاب ليست پخش خود از قسمت List به اين کانال‌ها دسترسي داشته باشيد. براي انجام اين تنظيمات مي‌توانيد وارد قسمت مديريت يا ويرايش کانال شويد و يا حتي با انتخاب کليد FAV بر روي کانال‌هايي که مي‌خواهيد در ليست دلخواه قرار دهيد، کليک کنيد.

گاهي پيش مي‌آيد که کانال‌ها در تلويزيون ال جي به هم مي‌ريزد و ديگر کانال‌ها به صورت مرتب، پشت سر هم نمايش داده نمي‎‎‌شود. براي مرتب کردن کانال‌ها دو روش وجود دارد و اگر از روش اول نتيجه نگرفتيد، بهتر است روش دوم را انجام دهيد. اين دو روش راهکارهاي زير است:

حذف کانال‌ها و کانال‌يابي مجدد

  • براي حذف کردن تمامي کانال‌ها، وارد قسمت کانال‌يابي خودکار شويد و گزينه شروع را انتخاب کنيد.
  • کانال‌يابي را زماني که تا حدود %10 الي %15 انجام شد، متوقف کنيد.
  • سپس کانال‌يابي مجدد را به صورت کانال يابي دستي بر اساس فرکانس‌هاي منطقه‌ي انجام دهيد.
 

ويرايش کانال‌ها

براي مرتب‌سازي کانال از طريق ويرايش کانال با توجه به مدل دستگاه وارد منوي ويرايش برنامه يا مديريت کانال شويد.در اين منو، کانالي که قصد داريد جابه جا کنيد را انتخاب نماييد. سپس گزينه‌ي «ويرايش شماره کانال» را از بالا يا پايين صفحه انتخاب کنيد. اين بخش در مدل‌هاي مختلف متفاوت است و در بعضي از مدل‌ها با رنگ مشخص شده، که لازم است دکمه‌ي رنگي مربوط به آن گزينه را فشار دهيد. سپس در صفحه‌اي که باز مي‌شود، شماره کانالي جديد براي شبکه‌ي مورد نظرتان وارد کرده و سپس تاييد کنيد.

در صورتي که مدل تعمييرتلويزيون  اصفهان شما اين گزينه را ندارد، مي‌توانيد از گزينه‌ي جابه‌جايي/ انتقال نيز استفاده کنيد، اما اين گزينه به طور کلي محل قرارگيري دو کانال را تغيير مي دهد و فقط شماره گذاري دو کانال را با هم جا به جا مي‌کند.

آيا امکان حذف کانال در تلويزيون ال جي وجود دارد؟

اگر بخواهيد کانالي را از ميان کانال‌هاي تلويزيون خود حذف کنيد، متاسفانه اين امکان در تلويزيون‌هاي ال جي وجود ندارد و مي‌توانيد گزينه پرش را بر روي کانال مورد نظر اعمال نماييد يا ليست دلخواه تشکيل دهيد و فقط کانال‌هاي مورد نظر خود را در آن قرار دهيد. اما اين امکان وجود دارد که با يک فرکانس که بر روي آن تعدادي کانال‌ ارسال مي‌شود، کانال‌يابي انجام ندهيد که در اين صورت مجموعه‌اي از کانال‌ها را نخواهيد داشت.

منبع :  http://kardorosttamir.com/%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%a8-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:25

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش که اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و کيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاکهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار کيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي که عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنکه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يک ادکلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال کريد اونتوس که چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس که چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراکندگي يک عطر و پر کردن فضاي يک اتاق است.

در يک کلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه که پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌کنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تکميل ميشود.

خريد ادکلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادکلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادکلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يک برند عماني است که بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبک اروپايي ارائه دهد. يکي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي که شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه کاملا مشخص فلفل دارد که با گرما و شيريني قدرتمندي از کهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميکند که بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلک افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يکي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلک افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريک که شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريک برگ شاهدانه و رايحه چوبها ترکيب با قهوه دارد که حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به ترکيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد که حسي بسيار شکيل به مصرف کننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلک افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادکلن کريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادکلن کريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادکلن کريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادکلن مردانه کريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنک و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت کريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيک در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است که همگان را به سمت خويش ميکشد. عطر اونتوس مردانه بي شک يکي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب که سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوکس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيک در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره کننده اي را با خود به يدک مي کشد .

ادکلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است که پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس کهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادکلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادکلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشک و تيز از چرم و حس کاغذي پاپيروس دارد. اين ادکلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود که حسي تند و تيز، رسمي و کمي سبز دارند و حضور رايحه مشک و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات کمي صورت گرفته و مشک قويتر و کمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميکند که تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و کمي شيرين و مُشکي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيک Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيک Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيک Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيک عطري است با کيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و کمي تلخ از ترکيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود که حس شيرين و نيمه شادابي از مرکبات نيز با آنها ترکيب شده است. با گذر زمان رايحه مرکباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند که حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيک پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادکلن مردانه توباکو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادکلن تام فورد توباکو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادکلن تام فورد توباکو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادکلن، يک ادکلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است که ترکيبي از رايحه وانيل و تنباکو مي‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادکلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادکلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادکلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادکلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو که شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد که حضور رايحه غان و بخور در کنارش حسي تلخ، چوبي و کمي دودي مانند را ايجاد ميکنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميکند که باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و کنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريکن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادکلن ممو آفريکن لدر-Memo African Leather

عطر ادکلن ممو آفريکن لدر-Memo African Leather

عطر ادکلن ممو آفريکن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ممو آفريکن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي که دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 10:57

لینک دوستان

خبرنامه